Продавець Білий Парус - комплексне обслуговування в сегменті HoReCa та B2B розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1431 відгук
+380 (63) 180-10-91
+380 (63) 403-35-75
Ломоносова 34Б (офіс, склад знаходиться за іншою адресою), Київ, Україна
Білий Парус.com.ua
Залишити відгук

125 років соломки для напоїв. Як це було?

125 років соломки для напоїв. Як це було?

 

В кінці XIX століття винахідник паперових мундштуків на ім'я Марвін Стоун отримав патент на винахід паперової соломки для коктейлів та інших напоїв. Але як же Стоуну прийшла ідея створення соломки для напоїв?

Згідно з легендою, одного разу, Марвін Стоун сидів в одному з кафе міста і роздумував над тим, як покращити справи на своїй фабриці, які йшли не дуже добре. Для того, щоб краще думалося, Марвін замовив собі коктейль. Звичним рухом він опустив у нього житню соломку і почав пити свій коктейль, в ті часи використовувалася соломка з натуральних матеріалів. За збігом обставин, чи поганого, чи навпаки сприятливому, деякі волокна соломки розм'якли і в процесі потягування напою ці волокна зів'яли на зубах. Це дуже розлютило Стоуна і він викинув соломку в одну сторону, а стакан в іншу. Проблема, звичайно, не зникла, а випити захотілося ще більше. Саме в цей момент Марвіну прийшла ідея спробувати зробити соломку з листка паперу. Він узяв чистий аркуш, скрутив його в трубочку і з краю по всій довжині намазав його клеєм, і намотав по спіралі на олівець. Так він отримав першу фігурну соломку для коктейлів. Однак такий соломки потрібно було пити дуже швидко, так як вона в лічені хвилини размокала і втрачала форму. Стоун почав ламати голову над питанням, як зробити так, щоб соломка не размокала так швидко. Він пробував покривати паперову соломку парафіном, але і при цьому соломка швидко втрачала форму, хоча і повільніше, ніж просто з паперу. Потрібно було придумати щось нове, щоб вирішити дане питання. І рішення не змусило себе довго чекати. Вже через кілька днів, Марвін зупинив свою увагу на поштовій марці, яка була наклеєна на посилку, яку він отримав з сусіднього штату. Стоун звернув увагу на те, що марка була виготовлена з досить міцної папери, і було прийнято рішення спробувати виготовити соломку для коктейлів з манільської папери, до складу якої входила манільська пенька (прим. манільська пенька - рослинна, грубе, значно одеревенелое волокно, що отримується з рослин сімейства пизанговых або бананових.).

Отже, матеріал виготовлення соломки для коктейлів був обраний. Тепер залишалося визначитися якого діаметру повинна бути соломка, адже якщо соломка буде маленького діаметру, то доведеться докладати великі зусилля для того, щоб втягувати рідина, а якщо діаметр буде великим, то разом з напоєм можна було втягнути і кісточку лимона, який входив до складу багатьох коктейлів. Таким чином було прийнято рішення зупинитися на такому діаметрі, щоб не було можливості втягнути випадково кісточку лимона.

На початку 1888 року Марвін Стоун отримав патент на виготовлення соломки для коктейлів, а вже через 2 роки, виготовлення соломки для напоїв стало основним бізнесом. Починаючи з 1906 року, лінія виробництва соломки для коктейлів була автоматизована. Протягом чверті століття випускалися виключно прямі трубочки, і який-небудь альтернативи не було.

З плином часу любителі коктейлів захотіли більше зручності в процесі споживання коктейлів, їх вже не влаштовували просто пряма соломка. У середині 30-х років, Джозеф Фрідман якось зазирнув у кафе свого молодшого брата і побачив як його племінниця, юна Джуді, безуспішно намагається більш зручно зігнути соломинку. Будучи досить кмітливою людиною, Джозеф попросив принести йому довгий гвинт і зубну нитку. Він надів соломинку для напою на гвинт і міцно перемотав її на рівні середини зубною ниткою. Через деякий час, Джозеф дістав гвинт з соломинки і помітив, що в місці, де вона була перемотана, утворилася гофрована трубка, яка дозволяла зігнути соломинку над склянкою, не перетискаючи її. Ось Таким способом була винайдена перша соломинка для напоїв з вигином, на яку восени 1938 року, Джозеф Фрідман отримав патент. Однак таке ноу-хау не довелося по душі виробникам, і Джозеф Фрідман прийняв рішення залишити свій бізнес у сфері нерухомості і спрямувати всі свої сили на виробництво запатентованої їм соломки для напоїв.

У 1939 році Фрідман заснував свою компанію з виготовлення гнучкої соломки для коктейлів, що через десять років зробила Фрідмена мільйонером.

    В середине XX века, история развития трубочек для напитков получила новый толчок. Однажды, прилежный семьянин и владелец магазина швейных машин Отто Дайфенбах наматывал целлофановую обертку от сигарет на металлический прутик, пока наблюдал, как его супруга купает их маленькую дочь. После того, как купание завершилось, Отто обратил внимание, что намотанная на металлический прутик целлофановая пленка очень напоминает соломку для коктейлей. Тут же, в голову Отто пришла мысль о том, как же обрадуется его маленькая дочь, когда будет пить молоко и видеть как оно будет подниматься по трубочке. Але, так само як і у випадку з Джозефом Фрідменом, ідею виготовлення соломки для коктейлів з целофану. Як і Фрідман, Дайфенбах взявся за реалізацію своєї ідеї самостійно і через деякий час, винайшовши верстат по виробництву целофановою соломки, став мільйонером.

Ось так, вже протягом 125 років, відбувався розвиток такий досить простий, але в теж час дуже популярною, соломки для коктейлів. Сьогодні, ніхто з нас не може собі уявити, що замовлений в якому-небудь закладі алкогольний або безалкогольний коктейль, нам принесуть без соломки. І тепер, винайдена понад століття тому соломинка, допомагає всім нам з великим комфортом насолоджуватися смаком улюбленого напою в спекотні літні дні.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner