Продавець Білий Парус - комплексне обслуговування в сегменті HoReCa та B2B розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1215 відгуків
+380 (63) 180-10-91
+380 (63) 403-35-75
Ломоносова 34Б (офіс, склад знаходиться за іншою адресою), Київ, Україна
Білий Парус.com.ua
Залишити відгук

Історія виникнення туалетного паперу

Історія виникнення туалетного паперу

2 століття н. е .. – перша туалетний папір була зроблена з шовку в Китаї.

9 ст. н. е. – один арабський мандрівник, який відвідав Китай, був шокований: «Китайці зовсім не дбають про чистоту – вони не підмиваються водою, а тільки витираються папером», – писав він.

16 століття – обсяги виробництва туалетного паперу в Китаї досягли розмірів повноцінного виробництва. З державних записів імператорської служби постачання 1393 року було відомо, що для потреб імператорського двору було вироблено 720 000 листів туалетного паперу (формату приблизно 50х90 см), з них особисто для імператора Хунъу і його родини було вироблено 15 000 аркушів. Правда, ці листи були особливо м'якими і просякнуті пахощами.
В цей же час в Росії тільки почали випускати туалетний папір.

18 століття – папір стала продуктом загального застосування, завдяки активному розвитку паперової промисловості (Росія).

19 століття – з виникненням потреби в туалетному папері, як способу підтримання особистої гігієни, підвищився попит на друковані видання, зокрема газети, не залишався без уваги навіть телефонний довідник.
У американців особливою популярністю користувався «Альманах старого фермера» (The Old farmer's Almanac) – одне з найстаріших періодичних друкованих видань в Америці. Видавці навіть додумалися зробити в альманасі отвір, для того щоб «читачам» було зручно вішати його на цвях.
Не менш популярним був і відомий у своєму сегменті Sears Roebuck (вони перші почали продавати товари через друковані журнали-каталоги). Але якщо в «дистанційному продажу» вони мали успіх, то в питанні гігієни зробили помилку, почавши друк каталогу на глянцевому тонкому папері. Каталог став привабливіше, але читачі цього не оцінили. В результаті офіс компанії був атакований листами, з вимогами повернути таку зручну для «читання» пористу газетний папір.

Першу справжню туалетний папір почали виробляти в Англії в 1880 році.
Вона продавалася не в рулонах, а квадратних коробках. Цей папір був дуже грубою (британці до цих пір віддають перевагу саме цьому папері).

У 1889 році фірма Scott змогла зробити дешевим процес виробництва туалетного паперу, після чого налагодила випуск паперу в рулонах. З цього моменту видавцям газет вже не треба було хвилюватися про «м'якість» папери, тепер вони цілком могли зосередитися на тексті та його зміст.

20 століття – безпосередньо після Першої світової війни в Європі не було ні коштів, ні бажання для виробництва туалетного паперу. Однак у 1928 році, незважаючи на світову економічну кризу, Кленк відкрив фабрику по виробництву туалетного паперу. У кожному рулоні була рівно тисяча листків, відокремлених один від одного перфорацією, для зручності відриву і «дозування».

У 1928 році підприємець Ганс Кленк першим здогадався згорнути в рулон смуги паперу. По суті, він зробив те, що фірма Scott займалася з 1890 року. Тоді американська паперова фабрика ще соромилася друкувати свою назву на товар, застосування якої могло зашкодити іміджу компанії... Для назви фірми він використовував перші літери свого імені та прізвища: Hakle. Крім того, питання сорому для нього виявився просто питанням реклами і психології. Його папір продавалася з гаслом: «Вимагайте рулони Hakle, і вам не доведеться вимовляти слова «туалетний папір»!».

14 лютого 2005 року компанія Білий парус розпочала реалізацію туалетного паперу своїм клієнтам.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner