Історія виникнення туалетного паперу

2 століття н. е .. – перша туалетний папір була зроблена з шовку в Китаї.
9 ст. н. е. – один арабський мандрівник, який відвідав Китай, був шокований: «Китайці зовсім не дбають про чистоту – вони не підмиваються водою, а тільки витираються папером», – писав він.
16 століття – обсяги виробництва туалетного паперу в Китаї досягли розмірів повноцінного виробництва. З державних записів імператорської служби постачання 1393 року було відомо, що для потреб імператорського двору було вироблено 720 000 листів туалетного паперу (формату приблизно 50х90 см), з них особисто для імператора Хунъу і його родини було вироблено 15 000 аркушів. Правда, ці листи були особливо м'якими і просякнуті пахощами.
В цей же час в Росії тільки почали випускати туалетний папір.
18 століття – папір стала продуктом загального застосування, завдяки активному розвитку паперової промисловості (Росія).
19 століття – з виникненням потреби в туалетному папері, як способу підтримання особистої гігієни, підвищився попит на друковані видання, зокрема газети, не залишався без уваги навіть телефонний довідник.
У американців особливою популярністю користувався «Альманах старого фермера» (The Old farmer's Almanac) – одне з найстаріших періодичних друкованих видань в Америці. Видавці навіть додумалися зробити в альманасі отвір, для того щоб «читачам» було зручно вішати його на цвях.
Не менш популярним був і відомий у своєму сегменті Sears Roebuck (вони перші почали продавати товари через друковані журнали-каталоги). Але якщо в «дистанційному продажу» вони мали успіх, то в питанні гігієни зробили помилку, почавши друк каталогу на глянцевому тонкому папері. Каталог став привабливіше, але читачі цього не оцінили. В результаті офіс компанії був атакований листами, з вимогами повернути таку зручну для «читання» пористу газетний папір.
Першу справжню туалетний папір почали виробляти в Англії в 1880 році.
Вона продавалася не в рулонах, а квадратних коробках. Цей папір був дуже грубою (британці до цих пір віддають перевагу саме цьому папері).
У 1889 році фірма Scott змогла зробити дешевим процес виробництва туалетного паперу, після чого налагодила випуск паперу в рулонах. З цього моменту видавцям газет вже не треба було хвилюватися про «м'якість» папери, тепер вони цілком могли зосередитися на тексті та його зміст.
20 століття – безпосередньо після Першої світової війни в Європі не було ні коштів, ні бажання для виробництва туалетного паперу. Однак у 1928 році, незважаючи на світову економічну кризу, Кленк відкрив фабрику по виробництву туалетного паперу. У кожному рулоні була рівно тисяча листків, відокремлених один від одного перфорацією, для зручності відриву і «дозування».
У 1928 році підприємець Ганс Кленк першим здогадався згорнути в рулон смуги паперу. По суті, він зробив те, що фірма Scott займалася з 1890 року. Тоді американська паперова фабрика ще соромилася друкувати свою назву на товар, застосування якої могло зашкодити іміджу компанії... Для назви фірми він використовував перші літери свого імені та прізвища: Hakle. Крім того, питання сорому для нього виявився просто питанням реклами і психології. Його папір продавалася з гаслом: «Вимагайте рулони Hakle, і вам не доведеться вимовляти слова «туалетний папір»!».
14 лютого 2005 року компанія Білий парус розпочала реалізацію туалетного паперу своїм клієнтам.